Minggu, 10 Februari 2013

PSY: Bakal Datang ke Penang (Malaysia) Raya Cina 2013

Siapa tidak mengenali PSY? Atau mungkin anda lagu GANGNAM SYLE lebih biasa didengar oleh anda. Ya pada 11 February 2013 PSY akan mempersembahkan "tarian kuda" miliknya di BN Chinese New Year Open House di Penang. Percaya atau tak? Tiket sah-sah free sebab kata open house. Jadi peminat2 PSY mesti datang punya. Kan? Oppa KL Syle lah pulak! Tapi maaf Hyuna mungkin tiada.

Oppa oppa oppa Penang Style!

Menurut kata Menteri Perlancongan yang juga Timbalan Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Ng Yen Yen, kehadiran PSY akan menyebabkan Penang lebih popular di mata dunia. Apa taknya PSY yang memang dah famous satu dunia! Bravo! Jadikan Malaysia negara yang lagi terkenal. Lepas ini industri perlancongan di Malaysia pasti menjana pendapatan yang lebih lumayan!

So, you want a horse dancing with me?

TETAPI ada satu yang "Tak Kena". Ada yang menuduh kedatangan PSY ini ada unsur politik dimana BN cuba meraih undi sempena kempen pilihan raya yang dekat dah ni dengan menarik rakyat Malaysia menyokong mereka. Benar atau tidak itu hanya khabar angin. Tapi kalau boleh kita dah orang bagikan, pergi sahajalah. Pasal sokong ke undi ke itu belakang tadbirlah pula.

Ilusi semata-mata. Tiada niat tersembunyi. Keh3.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar