Kamis, 19 Juli 2012

YELLOW'S First Post

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!

Terima kasih kerana sudi membaca. Akhirnya saya membuat keputusan untuk buka BLOG baru. Yeay! Blog lama masih wujud. Sila kesini. Tujuan blog ini dibuka ialah untuk refresh dan mulakan mood baru untuk blogging setelah sekian lama berkubur minat ini. OK, let's get started.

Why this blog url is YELLOWCATCH?

"Yellow means happiness, love, peace, caring as well as positive attitude"
"Catch means what I have experienced by that - Yellow"

Some of Yellowsss I catched from Google.com. Sorry for the snap!~

Yellow Flower
Yellow Corn
Yellow Pages??
Don't forget the Banana!
How about a Helmet?
Bumblebeee transform!
Yellow man also can be included?!
Lastly this particular look hat is for?
For me! Yes a Proud Engineer!
See? There are so many yellow all over the world! Menarik bukan? Warna yang ceria untuk kehidupan yang ceria! Jadi, diringkaskan cerita, blog ini bertujuan untuk sharing apa-apa yang saya jalani dalam kehidupan seharian dan saya rasa perlu atau menarik untuk anda semua mengetahuinya. Sebab saya rasa kadang-kadang kita selalu mencari info mengenai sesuatu kat internet kan? Dan biasanya kat blog lah explain everything we just need to know. 

So diharapkan post saya yang mendatang akan berguna untuk anda semua. Sharing is caring. Enjoy and have a nice moment!  If it's convenient, please add me at the Facebook!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar